Najpierw należy uzmysłowić sobie jak ważną rolę w życiu wszystkich ludzi pełni internet. To właśnie internet stał się głównym miejscem dystrybucji usług, gównie dzięki ich łatwej dostępności i dużemu wyborowi. Również promocja w dzisiejszych czasach w dużej mierze mieści się w ramach internetu. Najważniejsze światowe marki inwestują wielkie pieniądze w reklamę w mediach społecznościowych czy w reklamy w Google AdWords.
Google ma aż 97% udziałów w wyszukiwaniach biorąc pod uwagę wszystkie wyszukiwarki Polaków. W skali miesiąca wykonywanych jest aż 100 miliardów wyszukiwań! Należałoby też nadmienić, że aż 70% Polaków codziennie używa internetu. Jak więc zaistnieć w Google?
Więcej niż 200 czynników ma wpływ na to, na której pozycji w wynikach wyszukiwania Google znajdzie się Twoja strona internetowa. Jest to między innymi ilość linków, które prowadzą do Twojej witryny, jakość i unikalność treści oraz ilość słów kluczowych.
https://drive.google.com/drive/folders/1z6z3KhPRzAui5h7mP8AhddHNrw7OfXiU . Statystyki mówią, że nawet 90% ludzi korzystających z internetu przegląda tylko pierwszą stronę wyszukiwania i aż 51% użytkowników klika jedynie w pierwszą wyszukaną stronę.
Co składa się na działania SEO?
SEO są to wszelkie ruchy, mające na celu uzyskanie wysokich pozycji w wynikach wyszukiwarki Google. Działań tych dokonują eksperci, którzy dzięki wieloletniemu doświadczeniu i wiedzy potrafią skutecznie pozycjonować stronę internetową. Stale zmieniające się algorytmy Google powinny być nieustannie monitorowane tak, aby dobierać najbardziej korzystną strategię dla każdej strony klienta. Po pierwsze trzeba zadbać o trzy podstawowe elementy:
-optymalizację treści, czyli wzbogacenie strony o jedyne w swoim rodzaju, wartościowe i posiadające odpowiednią długość treści.
-optymalizację kodu, czyli uporządkowanie wewnętrznej struktury witryny tak, aby zlikwidować wszystkie błędy, zwiększyć jej prędkość i zrobić porządek w strukturze nagłówków.
-link building, czyli wszelkie działania mające na celu promocję witryny w jak największej ilości zewnętrznych serwisów internetowych poprzez jej linkowanie.
Dlaczego pozycjonowanie jest tak bardzo istotne?
Bycie w ścisłym TOP 10 na pierwszej stronie wyników wyszukiwania to gwarancja lepszej rozpoznawalności marki, budowania trwałego zaufania wśród klientów i realnego zwiększenia sprzedaży. Bądź widoczny, zacznij promować się w internecie!
Zostaw komentarz
Brak kometarzy